måndag 31 oktober 2011

Lugna veckan

Då har jag gått in i min lugna träningsvecka. Detta innebär dock inte, vilket man kanske ibland hade önskat, att jag inte ska träna så mycket, utan jag ska enkelt ska försöka hålla ett lugnare tempo på passen. Idag har jag dock vilat och det är speciellt mina vader tacksamma för av någon konstig anledning. Imorgon ska jag för första gången gå på ett yogapass så jag tänkte att senioryogan som vi har på tisdagsförmiddagar blir ett utmärkt alternativ. På onsdag har jag mitt egna pass och då får du ursäkta Detlef men då är det fullt ös som gäller. Det går nämnligen inte an att ta det lugnt där.

Då det nu är höstlov kommer jag att tillbringa slutet av veckan uppe på lantstället i Småland tillsammans med min syster och hennes familj. Här är det min plan att komma ut och cykla i två vändor samt att springa en skön runda i skogen. Om jag känner min familj rätt kommer det nog även bli ett Skivstångintervall pass någon av dagarna. När jag tänker efter så lär nog inte det passet heller bli så lugnt. Finns det något härligare än att se sin familj få ta i riktigt ordentligt?

Nu när jag läser igenom detta undrar jag om Detlef verkligen kommer att bli nöjd med min lugna vecka... Men inledning blev väl i alla fall bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar