söndag 23 oktober 2011

Detlef, jag behöver din hjälp

Vi närmar oss en ny härlig vecka med stormsteg och min stora fråga är då givetvis hur min träning ska se ut denna vecka (lite insnöad har jag blivit för tillfället, jag medger). Veckan som kommer är lite speciell då vi på lördag ska ha en intern träningsdag för funktionärerna inom vår Friski&Svettis förening. Denna dag kommer att innehålla, om jag räknat rätt, inte mindre än fyra olika träningspass. Tanken är att vi ska testa allt från en gymworkshop tillsammans med Henrik Dagård till spinn intervall och djupvattnejympa. Med andra ord kommer man vara mer än lovligt död i sluten av denna dag och det är då festen börjar!?

I alla fall, man kan nog behöva lite sparad energi till denna dag. På tisdag ska jag även åter ha ett träningspass tillsammans med Detlef, som ju är min personliga träningscoach. Han har pratat lite om att vi kanske ska testa någon helt annan typ av träning under detta pass men jag vet inte. Min fråga till dig nu, Detlef, är helt enkelt - hur ska jag lägga upp mina andra träningpass under veckan och vad händer på tisdag?

Ps. Jag kommer att cykla till och från jobbet imorgon så det passet är redan inbokat:-).

1 kommentar:

  1. Lugnt! Ingen anledning att sova oroligt. Vi pratar igenom veckan imorgon, tisdag!

    SvaraRadera