måndag 30 januari 2012

Tid för träning

Jag vill ge en eloge för alla de som lyckas få till sin träning trots att de är ensamstående/har en partner som är mycket bortrest. Ni är fantastiska!


Förra veckan var min man i Stockholm hela veckan på utbildning. Detta innebar att jag fick hela ansvaret för att mina änglar skulle komma upp, komma till skolan bli hämtade, bli skjutsade till alla olika aktiviteter samt att de fick i sig mat, fick godnattsaga och komma i säng. Efter alla dessa bestyr hade jag varken  någon tid eller ork till att träna. Det var mest förberedelser till nästa dags samt sänggång som gällde.


Denna vecka är min man åter hemma så ny tänker jag att det ska bli en ny härlig träningsvecka. Imorgon har jag bestämt med den kompis att vi ska ta ett simpass ihop. Hon är betydligt mer van vid simning än vad jag är så det ska bli en kul utmaning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar