torsdag 21 juni 2012

Så trött kan man se ut



Denna kom på min mail igår tillsammans med ett glatt budskap från Malmömilen om att nu finns det bilder på dig från loppet. Tjoho! Sådana här bilder blir man ju verkligen upplyft av. Man skulle kunna säga finn fem fel... Inte mycket till löpstil precis, vad hände liksom med den höga lätta löpningen som man trodde att man hade börjat anamma? Ja ja, då har ytterligare lite att träna på. dagen efter loppet vaknade jag med en härlig förkylning så min träning denna vecka har mest gått ut på att kurera mig.(Nu kom det ytterligare en ursäkt, måste sluta med det)

Idag känner jag mig dock åter stark och positiv och cyklingen till jobbet kändes riktigt bra.Så nu tar vi nya tag. Vecka 28 är det dags för min nästa utmaning - triathlon. Detta blir en helt annan typ av utmaning. Här är inte min tanke att det ska gå så fort utan här blir det till att orka håll på länge. Jag tänker mig klara det under fyra timmar, så länge har jag nog aldrig hållt på  i ett sträck förr så det ska bli spännande att se hur kroppen och kanske framför allt, hur knoppen reagerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar