lördag 16 juni 2012

Bryta ihop och komma igen.

Idag var inte min dag. Jag skulle vilja skylla på en massor med saker såsom värmen och att det var riktigt mycket folk så att man inte kunde springa på i sitt eget tempo, men istället konstaterar jag enkelt att jag helt enkelt inte var tillräckligt bra idag. Min uppladdning både den långsiktiga och den som var nu dagarna innan har känts bra men idag räckte det inte. De två första km gick enligt plan men sedan barkade det ur. Tredje km blev spåret smalt och det gick inte att springa på. Efter det var det precis som om all ork gick ur mig och resten av loppet var mer eller mindre plågsamt. Tid i mål blev tillslut 52.48. Vilket ju inte var vad jag hade tänkt mig. Nu blir det till att åka hem. Äta godis, dricka vin och umgås med familjen. Bryta ihop för att komma igen. Träningen till triatlonet startar nästa vecka ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar